joi, 25 iulie 2013

nimic despre nimic

Violeta, Dana, Letitia, Roxana, Andreea, Iolanda, Izabela, Anda, Nicoleta, Claudia, Ela, Ama, Ramona, Sofia, Mihaela, Elena si alte cateva ale caror nume nici macar nu mi le mai amintesc ....versus Ima, Cristina, Doina, Anca, Alina, Marlene, Oana, Raluca, Kami, Gabriela si alte cateva ... care acum nu-mi rasar in minte. Ceea ce presupune ca nici nu ar trebui sa-mi amintesc de ele atata vreme cat nu au lasat o urma suficient de pregnanta pe cortexul meu. Evident, prima categorie e ceva mai larga dupa cum bag de seama. Iar prima categorie, culmea, e legata de lumea virtuala. Pentru ca sunt femei pe care le-am cunoscut acolo. In trecere sau stationate acolo. Cum au fost de altfel si in viata mea: in trecere sau facand cate o halta. Uneori de o saptamana alteori de mai bine de zece ani. Daca-m face o extractie a esentei fiecare din ele si-a pus intr-un fel sau altul amprenta pe cel care sunt astazi. Cu toate astea doar cateva dintre ele ... au insemnat cu adevarat ceva. Hai sa le luam pe rand ...sa vedem cat si cum.

Anca ...iubirea de la 14 ani care mi-a ramas intiparita pe cortex. Maritata acum cu un dentist undeva la NYC

Alina ... iubirea mea adolescentina ... o femeie mai mult decat frumoasa... medic acum, maritata cu un italian care infloreste in real estate

Violeta.... zece mii de mile si un ocean trecut doar sa o vad ; motivul esecului casniciei mele ; fericita cu sotul si copilul care a fost conceput la 3 luni de la plecarea mea din Canada

Cristina...o relatie de mai bine de zece ani...un bilet de loterie tras dupa 3 zile petrecute la mare...2 copii

Letitia... probabil femeia care s-a potrivit cel mai bine cu mine si cu sufletul meu. mostenitoarea unei vechi familii si a unei averi fabuloase ... pacat ca nu s-a potrivit si cu viziunile mele despre viata si ceea ce inseamna ea

Iolanda .... hm... cea mai mare teapa a vietii mele ...din care totusi a rezultat o minunata fetita cu o mama peste care as da cu masina pe strada

Claudia ... cea mai ciudata relatie a mea ... a durat mai bine de 5 ani ... chintesenta a ceea ce inseamna agonie si extaz. nici o potrivire conceptuala...si totusi cea mai completa femeie pe care-am cunoscut-o. si cea mai frumoasa...si una din cele mai destepte, culte si independente.... ar fi fost sansa vietii mele ca ea sa fi fost mai putin individualista si mai putin rea. nu are nici o vina esentiala. asa a fost crescuta si asa s-a dezvoltat. dar de fiecare data cand imi pun problema asta imi amintesc de o discutie pe care am avut-o cu letitia pe un debarcader, undeva pe plaja din barcelona cand imi spunea : "tu vei putea alege o femeie urata sau o femeie proasta, o femeie saraca sau nebuna ... esti previzibil de imprevizibil. nu vei putea niciodata trai insa cu o femeie rea". de ai vedea acum letishor cata rautate am reusit sa suport! lasand, e adevarat, sa moara incet iubirea mea pentru claudia in strafundurile mele. din pacate.

total ? 3 copii si niste ani irositi din viata mea ... sau castigati in termeni de experiente. dreaq stie.
unde a inceput si unde se va termina ?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu